Uzun süredir sipariş vermeyen

merhaba öncelikle bi konu hakkında bilgi almak istiyorum misal son 3 aydır sipariş vermeyen müşterilerim var veya 4 aydır ben bunlara sms atmak isyorum örnek olarak 3 ay sipariş vermeyen müşterilerimi nasıl bir varlıkta veya nasil bi senorya yapabiliriz buna benzer örnekler başka programlarda var ama sambapos ta göremedim mümkün mü böyle birşey acaba.?

Böyle bir şey mümkün ama özel bazı işlemler yapmak gerekiyor. Mesela ; Müşteri varlık tipine Son Sipariş Tarihi adından özel bir alan ekleyerek her sipariş alındığında bu alanı güncelleyen eylem ve kurallar yazılması gerekir. Ardından bu özel alana göre müşteri raporu almak ve bu raporu da excel formatından dışarı aktararak kullandığınız sms servis sağlayıcıya import etmek gerekir. Kullanan müşterilerimiz var ama 1 yıllık baz alarak kullanıyorlar, tabi bu tarih aralığı size kalmış. Öncelikle yukarıdaki bahsettiğim işlemlerin yapılması ve en az ( sizin isteğinize göre ) 3 ay boyunca siparişler alındıktan sonra bu raporun oluşturulması gerekir.

image

1 Beğeni

Öncelikle bu tür şeylerde SQL kullanmakta fayda var.


[#Sipariş Vermeyenler:4, 2]
>	Müşteri Adı|Telefon
@{REPORT SQL DETAILS:SELECT EntityId FROM TicketEntities WHERE EntityTypeId = 1 AND EntityId not in ({REPORT SQL DETAILS:SELECT TicketEntities.EntityId FROM TicketEntities INNER JOIN Tickets ON TicketEntities.Ticket_Id = Tickets.Id WHERE TicketEntities.EntityTypeId = 1 AND (Tickets.Date > dateadd(DAY,-90,getdate()) AND Tickets.Date < (getdate())):F.EntityId::'{0}':,}):F.EntityId.distinct}
> {REPORT ENTITY DETAILS:E.Name,EC.Telefon:E.Id=$1}

Yukardaki Rapor ile Görebilirisiniz. Sağ tık ile dosyayı dışa aktabilirsiniz.

1 Beğeni