Bir sorun tespit ettik - Hatasının Düzeltilmesi

Merhaba ;

Müşteri ekranı kullanan işletmelerde her Windows güncellemesi sonrası ortaya çıkan bir hatanın çözülmesi için yapılması gerek işlemleri aşağıda detaylı olarak yazıyorum. Güncelleme sonrasında ana ekranda aşağıdaki gibi bir hata penceresi görülmektedir.

Bu hatanın nedeni Müşteri Ekranında ( Yani Arka Ekranda ) aşağıdaki gibi bir uyarı penceresinin açık olmasıdır.

Bu başka türlü nasıl tarif edilir bilemiyorum ama telefonla görüşürken bunu anlatmak için akla karayı seçiyoruz. Arkadaşlar, Arka Ekran, yani sizin gördüğünüz değil arkada müşterinin gördüğü ekrandan bahsediyoruz burada !

Çözüm

Mousu elinize alarak arka taraftaki ekranı görebileceğiniz bir konuma geçin.
Mousu ekranın sağ tarafına doğru kaydırdığınızda imlecin arkadaki ekrana geçtiğini göreceksiniz.
Ekranın ortasında bulunan uyarıda 2 farklı seçenek var

1- Önerilen güvenlik ve uyumluluk ayarlarını kullan
2- Önerilen Ayarları Kullanma

Bu seçeneklerden herhangi birini seçerek TAMAM butonuna tıkladığınızda sorununuz çözülmüş olacaktır.